fortsättning...

Vem var din favoritlärare?
Jonas från gymnasiet.

Vad har du för väder?
Soligt, lite svaga moln.

Har du en blogg?
Jo.

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Förutom rast? Engelska.

Gillar du att flyga i flygplan?
Nej, men vad har man för val om man vill komma någonstans?

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Han måste ha humor! Gärna Jim Carrey-humorn!

Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?
Blir man attraktiv av någon så är han väl inte oattraktiv?

När sov du senast på golvet?
När vi sov kvar hos Ulla efter en fest.

Vilken är din favoritdrink?
Strawberry Daiquiri.

Gillar du din boendesituation?
Den duger, men vill ha större.

Vilken är din mammas hemstad?
GYTTORP.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Minst 6, högst 7, så däremellan.

Äter du frukost dagligen?
Ibland händer det att man inte är hungrig på morgonen.

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Dagligen.

Vilken är din favoritfrukt?
Melon... eller Kiwi.

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Visst tänker man på det... men GE MIG CHOKLAD så ser du någon som är lycklig!

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
Om ett år? 25.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja.

Tror du på liv på andra planeter?
Ja, men har svårt att föreställa mig vad det skulle kunna vara.

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Jocke.

Vad var det senaste du åt?
Ett kokt ägg.

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Det beror! På fester kommer jag oftast inte överens med brudar jag inte känner. Men annars är det lika mellan könen :)

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Om jag blev kille skulle jag ha varit en Stefan.

Gillar du senap?
Starkt ska det vara.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
"Fan, jag är värdelös".

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
SJÄLVKLART.

Sover du på sida, mage eller rygg?
Somnar på sida, men vaknar ofta på rygg.

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
"Blomman" i Powerpuff pinglorna!

Har du någonsin köpt något från eBay?
Nä.

Tycker du om att krama folk?
Ja.

Skulle du säga att du är trendig?
Vet inte. Jag anväder det som kommer ut i affärer?

Äger du en digitalkamera?
Yes, en vattentöt från Olympus, samt en systemkamera från Nikon.

Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt hur skulle du reagera?
Tacka nej.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Sarah J. Parker från Sex and the City. Men som karaktär har jag blivit jämförd med Busan Petter från Janne Långbens galna gäng.

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Jabba the hut.

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ja, till slut ringer jag och skäller ut dem.

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Jag läser inte böcker, bara serietidningar.

Tycker du att du är attraktiv?
Oftast ja.

Vad är du allergisk mot?
Friterat. (det är sant, äter jag chips eller pommes svullnar hela mitt face upp och jag ser ut som en padda).

Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Betydelselöst är nödvändigt ibland.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Ja, men det hindrar mig inte allafall.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Stefan.


Kommentarer
Postat av: dookie

svar: Haha ja, fan. Daiquiri. Sen skriver man ju alltid stor bokstav efter punkt också ;)

2009-09-17 @ 11:02:43
URL: http://dookie.blogg.se/
Postat av: dookie

svar: Jappz, i dinn komentar omm minn gramatik mizz . Wi ä så bra du o ja ;) Vett du va ja har alra svårazt förr?



Zär Zkrivningar!



(Hehehe)

2009-09-17 @ 12:59:44
URL: http://dookie.blogg.se/
Postat av: Josie

Tack så mycket! :)



Nej, jag bara kallar henne lillan (bland annat - kärt barn har ju många namn som man säger!) men hon heter Embla. :)



Rolig lista! Den stjäl jag! :)

2009-09-17 @ 14:37:20
URL: http://josiieliive.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

hehe skönt att gilla engleksa. för mig är det det aboslut viktigaste ämnen med tanke på att jag vill plugga, jobba och flytta utomlands och jag har väldigt lätt för mig i skolan, gick ut med 310 i somras i nian men hade vg i engelska bland annat, fan pinsamt att säga det med tnake på att min pappa bor utomalands som sagt och pratar det hela tiden och aah, nej fy, det är en riktig miss i mitt liv, fattar inte varför jag inte får till språket! sen har jag jätte lätt för tyska.. :O jaja, tur att du är duktig och tycker om det iaf! hur gamla är du föresten?

uuuh, bara 1 vecka kvar, förut räknade jag lektioner alltid :D

Gooood night!

2009-09-18 @ 01:03:18
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0