Jag bestämmer, jag vinner.

Vad brukar jag göra när någonting står i vägen för mig?
Ser till att problemet försvinner ur min åsyn och får som jag vill, såklart.

Igår fick min sambo KÖPA UT åt mig.
Jag försökte själv men vart nekad, så därför skickade jag in Jimmy och han köpte "frivilligt" ut till mig. Han hade iofs inte så mycket att säga till om, jag bestämmer!

Men vad köpte han då?
Marre är väl tillräckligt gammal att få köpa saker själv?

Tydligen inte, speciellt inte RECEPTFRIA saker på Apoteket!
Jag blev alltså nekad att köpa bantningspillren, som är receptfria.

Men som sagt, om någonting står i vägen för mig, speciellt en apotekstant som vägrar sälja receptfritt, så tar jag i med hårdhandskarna.


Jag har precis tagit min första tablett, så nu återstår det att se vad som händer :)

Kommentarer
Postat av: Nadja - Hon från dokumentären Klass 9A

Skulle varit kul om du ville skriva om resultatet sen :) När du har märkt någon skillnad menar jag.

2009-09-02 @ 19:50:07
URL: http://barbienadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0