Jag hatar att flyga

"What shall we do with the drunken Marre? What shall we do with the drunken Marre..."
Det har Jimmy gått och sjungit nu. (Jag ville göra ett videoinlägg med det men han vägrade).

Jaaa, kanske för att jag nyss var tvungen att supa mig dyngrak en TORSDAG, men jag ska flyga imorgon och jag behöver slappna av. Och jag kommer inte kunna somna inatt annars.

Jag hatar att flyga.
Varje gång jag ska flyga kräver jag att få träffa piloten.
Jag måste ha fönsterplats.
Jag måste ha det starkaste flygvärdinnorna har att erbjuda så att jag är full om planet skulle störta.

Jag hatar att flyga.
Jag hatar flygplansmaten.
Jag hatar alla jävla mammor och pappor som inte kan få tyst på sin unge som skriker och grinar på ett flygplan.
Jag får panik av att höra dessa jävla ungar och blir till slut en av dem om de inte slutar skrika.

Jag hatar att flyga.
Jag reser mig inte ur stolen under hela flygturen, jag tar inte ens av mig bältet.
Bältet sitter på från det att jag kommit på planet tills jag kommer av planet.
Jag går alltså inte ens på toaletten för jag tror att planet ska kantra om man rör sig.
Jag känner alltid efter så att livvästen finns under mitt säte. (Ett måste för att ta reda på om de som jobbar på planet är seriösa).


Varför i allsindar utsätter jag mig då för detta?
Annars kommer man ingenstans och jag måste stanna ett HELT ÅR i Sverige utan att få sol!
(Och det kan vi ju inte tillåta!!?? Jag som är van att åka utomlands 2 ggr).


Och om jag nu har missat att skriva detta så hatar jag att flyga.


Kommentarer
Postat av: Patrik Walentin

vart ska du då? :P

2009-09-24 @ 20:02:54
URL: http://walentin.blogg.se/
Postat av: Claudia

jaha, hur komme det sig att du åker just nu? alltså inte på sommaren eller på något lov? :P



varför sista gången för? :D

2009-09-24 @ 20:06:30
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: Åsa

Break a leg! party some for me to! :D

2009-09-24 @ 22:49:04
URL: http://mrscash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0