Kan man bli mer patetisk?

Minns ni den patetiska jäveln som inte ville ha mig som kompis, bara för att han var kär i mig fast jag hade berättat om Jimmy? "Jag vill ha en tjej. Jag har så många vänner och har inte tid för fler, så vi säger hejdå nu."

Jag var bara tvungen att skicka ett SMS till han och berätta att mig blir han inte av med i första taget för jag har fått jobb i Örebro. Detta fick jag till svar:

"Grattis till jobbet. Fan, saknar inte du mig? Jag vill träffa dig nu, har tänkt på dig hela tiden. Du har förstört mig."

Blir man mer patetisk?
Visst, jag kanske handlar först och tänker sen, men trodde inte att jag skulle få ett sånt svar.
Nu ångrar jag mig att jag någonsin skickade det där sms:et.

Kommentarer
Postat av: Jimi

Men va fan.. nu får han väl ge sig.

2009-09-21 @ 21:47:57
URL: http://jimij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0