Krämplinge...

Ooooohyeah!
Den här helgen har varit full med motorsport!
Igår var vi på ExtremEnduro i Örebro, och idag var det en tävling utanför Fellingsbro, ett ställe som heter Krämplinge.
KRÄMPLINGE?! Vafan? Den som kom på det namnet måste ha varit en liten jävla tanig sak som haft ständigt med krämpor och varit kallad för krämpling i skolan!

Min pappa, Moberg, Rickard, Johan Edlund och Thörn körde för vårat team Fjöget.

Jag var fotograf idag igen.
Inte uppskattat då Törn körde i en lerpöl och sprätte upp gegga RIGHT IN MY F*CKING FACE.
Det är som Jimmy säger; jag kan inte ha vita kläder.

På slutet började det ösregna så då åkte vi hem.
Men jag tror det gick riktigt bra för våra förare den här gången!

Dagens citat:
"Har du sett min ljuddämpare?"
(Man får inte bli förvånad, Törn kör alltid sönder den.)

Jag ber så otroligt mycket om ursäkt att jag inte lägger ut några bilder idag heller, men jag är  skittrött och känner inte för att anstränga mig med en massa bildtjofräs idag ;)
Några bilder från Extremenduron finns på min bilddagbok, men det kommer mer och jag lovar att lägga ut här på bloggen med!

Nu ska jag mysa med min älskade sambo!
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0