Linde + Innebandy

Hela dagen har spenderats i Lindesberg.
Jag mår alltid lika bra att komma dit. Och idag var hon barnfri dessutom :)

Jag träffade Jotto och Araz en sväng, och det var inne på deras konkurrent-restaurang.
Pinsamt!

Nu ikväll har jag varit på innebandy, Nora - Brickebacken.
SUUUUCKEEEERS. Nora vann 12-4.
Så enkelt.

Men jag tyckte så synd om deras målvakt.
HAN BRÖT IHOP TOTALT, han grina på planen!

Imorgon ska jag på date med Jojo... kan behövas, vi har inte setts på länge nu!
Känns som vi glider isär mer och mer?

Ohwell...
Godnatt på er!
Puss

Kommentarer
Postat av: Seawall

HA HA HA fan att man missade gråtkalaset igår!!

2009-09-16 @ 12:32:32
URL: http://seawall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0