Någon med ett bra filmtips till en sjukling?

Mjukisdräkter hit och dit...
I love mjukiskläder, jag fick min rosa mjukisdräkt i julklapp för snart 2 år sedan och jag älskar den!
Men att ha det som kläder utomhus...? Jag fattar inte...
Har man det för att man inte har några rena kläder annars eller?
Well, vi kan ju alltid fråga Dessie.
Och jag antar att ni vet att jag dyrkar ju lilla Dessienisse så fruktansvärt mycket.
POWER TO THE FJORTISTEAM IN BLOGGWORLD!

Och den här jävla förbannade förkylningen släpper ju inte!
Bara för att jävlas ska jag sitta och snora och snörvla över hela restaurangen ikväll!
Näs-spray? I helvete heller. Här ska höras!


Glassen är slut, nougaten är slut, det regnar ute, jag snorar, jag stör mig på allt och alla, jag följer ingen blogg så jag har inget att läsa. Både DIN och DIN och speciellt DIN blogg är så jävla trälig att jag bara går in max en ggn/vecka för att hålla mig uppdaterad... Ta det inte personligt ;)

Av någon konstig anledning tror jag att dessa bantingspiller gör mig på dåligt humör och får humörsvängningar.

Åååååååååh, skicka på mig en halvliter med Ben&Jerry´s Cookie Dough och en bra splatterrulle.

Jag tror inte jag har sett en endaste BRA skräckfilm på länge. Jag har sett skräckisar, blivit rädd... men jag har inte sett någon med en bra HANDLING i filmerna.
Någon som kan en bra?

Kommentarer
Postat av: Ullis

Haha kör hårt!:) Barskolan.se som jag gick kostade runt 15 000 för tre veckor, gå den, galet bra!

2009-09-04 @ 12:17:03
URL: http://ulrikalinde.blogg.se/
Postat av: Erika

Har du planer på utgång i Linde nån av helgerna framöver så jobbar jag där nästa varje lör eller sön :D

2009-09-04 @ 18:43:47
URL: http://reasonstoargue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0