Puss-och-kram-dag för muslimer?

FASEN så hungrig jag är!
Jag har bara käkat frulle idag sen har jag varken tänkt på, känt efter eller hunnit äta mer.
WHY?
Idag har jag lekt med Araz igen.
Alltid lika roligt, och idag var det extremt roligt och lite sorgligt.

"Jag kommer sakna dig när du är i Turkiet".
Men snälla? Jag ska vara borta två veckor, och SÅ ofta ses vi ju inte?
Otroligt gulligt sagt iallafall.

Och idag var det någon speciell puss-och-kram-dag för alla muslimer, så idag var han tvugna att vara snäll mot allt och alla. Hehe, vilket utnyttjades... vad jag än sa och gjorde så var han tvungen att vara snäll mot mig :P
Fast det fick jag tyvärr tillbaka när vi kom till Lindesberg och jag fick prata med hans familj som inte kan ett ord engelska och ännu mindre svenska.
Pinsamt.
Och i hörnet bakom stog Araz och hånlog... WHY, OH WHY?! Så elak har jag inte varit idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0