Samtal med Helena

Har nyss kommit hem från en lunch på stan med mor.
Sallad vart det, och efteråt gick vi till Apoteket för att även hon skulle köpa samma bantningspiller.

Sååå... nu väntar jag på att Araz ska vakna! Han bubbla igår om att han ville ses idag.
Så varför inte.

Jag hade ett djupt samtal med Helena idag med!

H- Jag kommer vara osminkad imorgon när du kommer, jag har tappat bort min brunkräm!
M- Inte borttappad. Jag hittade den under min säng igår. I´ve got it, bitch! Och jag kräver hittelön! Och förresten, vad gjorde du under min säng?

H- HURFAN kunde du hitta den hemma hos dig?! Jag hade den ju på hotellet! Säg som det är, din billiga sl*mpa, du snodde den från mig för att sedan säga att du hittade den bara för att du ska få hittelön!
M- Vi gör så här... Du får din brunkräm mot att jag får behålla MIN KTM-brödrost.

H- Det är väl ändå DIN SAMBOS brödrost? OCH VI GIFTE OSS PÅ HOTELLET, och nu är vi skilda så jag har rätt till att behålla den jävla brödrosten.

Sen kom vi in på att jag var skyldig henne stålar sen vi var ute på shopping sist.

M- Just. Ni behöver bara betala för en inträdesbiljett i helgen. Jag kom på att jag är ju skyldig dig sedan tidigare.
H- Din falska lilla... Du kom inte alls på det! Du har försökt förskingra pengar från mig, och nu låtsas du komma ihåg att du är skyldig mig! FAN vad jag är stolt över dig, du blir mer lik mig för varje dag som går. Älskar dig, stumpan!


Behöver jag säga att vi har känt varandra sedan 7:e klass och har vårat egna lilla språk?
Älskar den falska lilla kossan :P

Kommentarer
Postat av: Åsa

Svar: Ja det känns som om mina halsmandlar är förstorade :S gaaah

2009-09-01 @ 13:42:06
URL: http://mrscash.blogg.se/
Postat av: Amelie

haha kul samtal :D

2009-09-01 @ 17:56:23
URL: http://amalaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0