Som sagt - it´s good to be me

Gratismat till mig igen!
Yes, I still got it ;)
Jag hälsade på hos Araz på P.D innan jag åkte hem och innan jag visste ordet av bjöd han på min favorit-tonfisksallad. Jag fick som vanligt inte betala ;)

Jag och Helena har varit riktigt duktiga idag, tagit långpromenader, diskuterat och planerat framtida fester samt MIN framtid :P Hon kommer alltid finnas vid min sida, det vet jag.

Dessutom: vi börjar bli riktigt bra på RockBand!




PÅ FREDAG har jag en liten överaskning till er alla!
Ni ska få bevittna en väldigt glad marre.
Jag fick nämligen ett väldigt roligt samtal idag, och jag ska på ett speciellt möte på Fredag i Örebro.
Efter telesamtalet vrålade jag högt utöver det lilla torget, och även Helena när hon fick reda på den glada nyheten.

Det verkar gå väldigt bra, som det ser ut just nu!

-It´s good to be me.
(Om nu detta möte blir som jag planerat).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0