Svenska Hollywoodfruar

Jag såg det för första gången igår.
Vad är det som gör att halva Sverige tittar på den serien?
Den hade ingen humor, inte ens deras jag-är-en-blåst-rik-blondin-prat var kul.


Nejtack.


Fast vad är det jag säger?
Jag är ju klistrad framför "Girls of the Playboymansion" som om det vore mycket bättre?
Fast det är ju humor, de brudarna säger nästan rakt ut att de har IQ badboll.
Dessutom är de snygga..





Men dessa Hollywoodbitches som var på TV igår såg ut att ha besökt doktor plastik-kirurg en gång för mycket.
Hade jag varit en av dem hade jag aktat mig för att dra på smilbanden.


Kommentarer
Postat av: dookie

Hollywoodfruarna och likaså Girlsen på Playboymansion är endast något att ha i underhållningssyfte. Det späs på, och jag tror nog de blir tillsagda att vara sådär "blonda" och förmedla känslan av en äkta bimbo. Hade det varit vanliga kvinnor hade ingen brytt sig. Vi gillar att irritera oss, det säljer! ;) Kolla bara på Kissie!

2009-09-22 @ 12:34:36
URL: http://dookie.blogg.se/
Postat av: dookie

Svaret kommer här: Jaaao du kan ju ta med pappret du skrev ut åt mig :) Annars inget. Bilen? Om du vill ha kläder med dig hem. Det är ganska mycket!

2009-09-22 @ 14:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0