Tack Gud för kvinnliga kunder!

Fyfåglarna vad trött jag är!

Jag och en annan tjej stog i källarbaren, det öste in folk och jag var panikslagen.
Men jag överlevde min första natt som BARTENDER!
Min pappa, Kristin och Jimmy kom dit och jag var skitnervös när de satt o kollade på mig så jag tappade bort mig en massa i början, men sen gick det bättre.

En riktig succé, det vart slutsålt på biljetter och jag ÄLSKAR mina arbetskamrater!

Bandet som spelade under kvällen var The Spitts.

Redan första kvällen som bartender fick jag ett nummer av en kund.
Förs stog han med sina vänner och "utstrålade vibrationer", sedan kom han fram och skrev en lapp "I like you". Yeah so? Vad skulle jag göra åt det?
Sen har tönten verkligen mage till att ens fråga mig när jag slutar? Get out of my face?
Senare kom han fram med en lapp med sitt nummer och sitt namn.
As if I would call him, liksom?

Gitarristen Erik och trummisen Larsson från MILLENCOLIN var där och söp och jag svär; inombords så skrek jag som en 14åring när de kom fram och pratade med mig :) HAPPYNESS! Jag tappade hakan första gången, men kom på mig själv när de flinade och till slut vågade beställa. Haha!
Ni som vet hur jag blir bland kändisar kanske får upp en bild av hur jag såg ut? Lycklig och nervös.



Nu ångrar ni er allt att ni inte fick en av dessa, va?



(Och jag älskar kvinnliga kunder. De visar så mycket mer respekt än vad en full karl gör).


Kommentarer
Postat av: Bella

Coolt var det roligt?

I helgen har jag pluggat och shoppat.

Jo det är bara bra, sj?

2009-09-20 @ 11:40:22
URL: http://awrittenlife.blogg.se/
Postat av: Jess

Fy sjutton vad skoj :D så du har fått jobb där nu? verkar hur skoj som helst... om jag kommer dit lovar jag att beställa nåt lätt som en öl så slipper du få panik ;) kram!

2009-09-20 @ 12:40:58
URL: http://sirarti.blogg.se/
Postat av: hanna jakobsson

svar: åh va kul :D jo de är toppen med mig :) kolla igenom min bloppis på min blogg, jättebilliga klänningar :D kram

2009-09-20 @ 12:41:20
URL: http://hannoow.blogg.se/
Postat av: Mejx- Skönhet, make up och styling

fan vad nice! =D jag vill extra jobba som bartender om något år :)

2009-09-20 @ 13:31:07
URL: http://mejx.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan, spana in vår webbshop, skonamig.se!!



Massa snygga pumps till suuuper bra priser ;D

2009-09-20 @ 17:32:02
URL: http://walkfashion.blogg.se/
Postat av: Repet

Bejbi=) Som när du såg Färjan Håkan på kryssen:D Hahahaha...Lööv youu

2009-09-21 @ 12:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0