Jag är INTE självisk eller bestämmande

Jag vill inte verka självisk, men sluta med det ni gör just nu och fokusera er på mig!

Jag kräver en ny header igen, jag måste ha något jättepersonligt.
Jag talar om för er hur jag vill ha den, vad som ska vara med och vilka färger den ska ha, och ni gör den åt mig med glädje. Är vi överens?

För övrigt har jag kommit på att det är helt fritt fram för er alla läsare att skänka mig presenter, helst i 5-siffriga belopp.


Nyss fick jag SMS av Helena ang imorgon.
"Marre, lyssna noga nu. Jag vet inte riktigt hur jag ska formulera mig, men vi måste hämta Liam på dagis imorgon. Färden börjar kl 13:00. Tillsammans ska vi gå hand i hand med en låda öl. Jag har planerat detta sms i 3 år nu, och det här är det jag har kommit fram till. Hoppas detta funkar för dig."

HALLÅ?! Jag ser på Hogan Knows Best! Vem fan bryr sig?!
Och om någon av er så mycket som ens FUNDERAR på att störa mig under Hogan Knows Best så ska jag personligen stycka er allesammans ;)

Kommentarer
Postat av: Andreas

Sv: ja precis ,den var ju riktigt dålig kunde ju varit riktigt strand så skulle de vart kanon :)

Okej De Låter bra det! Ja verkligen man har ju sett de mesta i turkiet om man säger så roligare med något ställe man aldrig vart på :)

2009-09-08 @ 22:09:08
URL: http://andreaslundell.blogg.se/
Postat av: Hanna

FIn blogg =)

2009-09-09 @ 08:55:41
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/
Postat av: FRIDA - It´s all about me

sv; Okej :D

(Förlåt för sent svar)

2009-09-09 @ 17:56:48
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0