Wannabe-hårstylister

Tjena alla bloggläsare :P
Nu har ni en långhårig Marre som uppdaterar, just hemkommen från Studio Amadeus.

Men jag kan inte påstå att jag är direkt nöjd, löshåret de satte i är jättetunt och hon fördelade inte noga över hela hårbotten, utan det finns en slinga här - en annan där osv.
Jävla wannabe-hårstylister alltså.

Förut älskade jag Amadeus, men de jag gillade där jobbar inte kvar så nu måste jag hitta en ny salong! Någon som har en bra att rekommendera i Örebro?


Idag fick jag mina solbrillor (värde 10.000) från modelljakten! De är skitsnygga, men inte riktigt min stil kanske.
Funderar på om jag skulle sälja dem, någon som vill ha ett par solglajjor för 10 papp?




För övrigt:
GRATTIS JOJO-BEJBI PÅ 23ÅRSDAGEN!!
(gammeltacka)... Haha, love you.


Kommentarer
Postat av: dookie

Tack för gratulationerna :) Vad dåligt, använder de alltså mindre hår när de gör förlängningar nu? Jag tycker du skulle sagt till att du inte var helt nöjd. Men jag vet hur det är när man sitter där, hehe. Angående solbrillorna; prova att lägga ut dem på Tradera, vore ju bra mycket mer värdefullt med 10 000:- i handen?!

2009-09-23 @ 15:12:53
URL: http://dookie.blogg.se/
Postat av: Walentin

hehe.. när jag är frisk då ;P du då?

2009-09-23 @ 21:02:28
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0