Idag har jag resfeber...

...fast det är en månad kvar tills jag tar med mig resväskan till Alanya!
Igår pratade jag med Recep från Panderosa!
Personalen på Panderosa gör verkligen allt för mig, de har t.o.m fixat jobb åt mig där ifall det skiter sig på Norden, de tjatar om att jag ska komma till dom och jobba! Så gulligt!

Jag har en massa roliga videos från mitt älskade Panderosa.


Recep svansar alltid runt mig. Sjunger, dansar och spexar.
Han lärde mig t.o.m lite flairing med flaskorna förra året!


Fenerbache-tribute! All personal på Panderosa!


Haha, när Recep väl försöker flairing så är han inte så duktig han heller ;)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ojoj, men det börjar närma sig! Härligt ändå :D



sv: Aw, tack du :) Älskar bilden!

Hm.. jag vet faktiskt inte, har aldrig testat det, tror jag i alla fall, haha.

2010-04-20 @ 09:40:04
URL: http://rebeeccam.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha ;D jag bor hos mina föräldrar än (eller jaa, är väl minst lika mycket hos Linus egentlign ^^), men flyttar till hösten. Ska gå universitet i umeå ;)



Haha, joo, jag lovar att berätta hur det går ;D Jag har fått med mig en kompis som följer med så vi är då iaf två stycken som irrar omkring tillsammans i stan medan han vi ska hälsa på går skola ;) Men jag tror att hon har bättre lokalsinne än mig xD



Åh, är det bara en månad kvar innan du åker? Vad härligt! Jag är sugen på att följa, haha ;P

2010-04-20 @ 10:22:48
URL: http://nyymaan.blogg.se/
Postat av: sofia

Sv: Haha jaa jag hittade den på aftonbladet, det var dessutom i england, tro't eller ej =D.. Så jäkla idiotiskt.. Men jäkla kul!



Hur länge ska du vara borta då?=)

2010-04-20 @ 11:03:07
URL: http://sofialb.blogg.se/
Postat av: thea

sv: ja man kan verkligen pigga upp med lite färg på naglarna, :)



jag har också blivit lite förtjust i blått nagellack, förut var det inget jag kunde tänka mig men nu dyker det upp på mig lite då och då, :)



nope, inget nagellack, inga smycken och uppsatt hår. och jag har typ aldrig uppsatt hår annars.. plus att man inte får ha långa naglar heller, hate it!



jag skulle bli glad av lite regn nu så den sista snön kan försvinna.

det kändes inte så kul med snön som föll igår, för en kvart innan så var det helt okej väder så jag och en kompis bestämde oss för att gå och köpa glass, sen kom snön! haha

2010-04-20 @ 11:04:00
URL: http://tthea.blogg.se/
Postat av: Amila

Jag vet, men han ville kanske behålla en av killarna. Jag har en del kontakt med dom flesta av dom och ingen av dom jag har pratat med ska vara kvar där i år. Tittade precis på dina videos. Längtar verkligen tills jag åker ner dit.. :)

2010-04-20 @ 12:47:12
URL: http://amilahe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0