Så verklig dröm

När jag vaknade imorse grät jag.

Mina drömmar har aldrig varit så här verkliga förut, särskilt när personen ifråga inte finns längre. Det var som om han kom på besök, bara för att jag skulle få se hans ansikte en sista gång, för att inte glömma honom.
I drömmen tänkte jag flera gånger "snälla vänd dig om". Han vände sig om varje gång som om han visste att det var det enda jag ville, och han såg ut precis som jag minns honom.
Och han log mot mig, som om allt var bra med honom. Och han skämtade... När han tittade på mig tänkte jag "Jag visste det, allt var bara en dröm. Han finns här fortfarande." Jag var så glad.


I drömmen var vi ute bland massa människor, men bara jag kunde se honom.
I drömmen var han glad hela tiden.
Jag vet att han är det.


Kommentarer
Postat av: Sophie

Hej!



Du kan absolut skicka bilder till mig som jag ska redigera. Vad för typ av bilder är det och vad vill du ha gjort med dem? :)

2010-04-12 @ 11:17:14
URL: http://krystaldream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0