En sån där lista

Lovar du att vara ärlig? Ska göra mitt bästa..

Låt som när du är ledsen sörjer till? "If you tolerate this" /Manic street preachers.

Nämn något du är väldigt fäst vid: Min mobil

Vad får du oftast komplimanger för? Ögon, läppar, rumpa

Vad är din största svaghet? Choklaaaad

Hur ser din drömkille ut? Vin Diesel?
Vem är du mest lik, mamma eller pappa? Folk säger olika men har nog lite från båda.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "HUR FAEN TAR VI OSS HEM?!"

Hur svarar du i mobilen: HALLÅ?

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Minns inte vem jag pratade med sist..

Brukar du komma i tid? JA, jag hatar folk som är försenade! Så jag är PUNKTLIG.

När mår du bra: När jag är med folk jag älskar!

När brukar du oftast gå och lägga dig? Runt midnatt på vardagar och helger oftast senare.

Något du stör dig på: Lögnare och otrohet.

Är du blyg? Det beror på tillfället :P

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jaaa!

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Leka med snoppen!

Vad är det värsta du vet? Flygplan.

Vad längtar du till? 22 Maj då jag flyttar till Alanya!

Vad är det finaste du fått av en kille? Det är tanken som räknas, inte prylen. Men det finaste måste nog vara guldsmyckena från Dyrberg/Kern.

Om fem månader: har jag varit i Alanya 4 månader, jobbat och festat järnet!

Om ett år: Ska jag bo i mitt drömhus förhoppningsvis.

Du samlar på: VÄSKOR, skor, hattar.

Är det okej att gråta: Självklart...

Har du piercing: Japp, näsan.

Vill du gifta dig: Inte så nödvändigt, men visst vore det fint!

Vill du ha barn: Japp, 2 pojkar och en flicka. En pojke som förstfödd, sen flickan sen sista pojken.

Är du bra på att laga mat: Jag är duktig på att flambera iallafall ;)

Är du flygrädd: Hatar att flyga.

Vilken är din favoritglass: Noraglassens hasselnöt!

Vilken ögonfärg har du? Blågröna.

Hur lång är du? Typ 1,63

Vad är det viktigaste i livet? Att man mår bra och njuter av det.

Är du singel? Nej!

Har du varit kär i någon? Kan hända... :P
Finns det någon för dig just nu? Jaaa!
Ditt namn? Marre
När fyller du år? 3:e Juli. Jag firar min 25årsdag i Alanya! YEY!
Några utsmyckningar på din kropp, isf var? Piercing i näsan.
Vad har du på dig just nu? Mysbyxor och ett linne.
Vilken årstid är bäst? Sen vår och sommar!!
Vad tycker du mest om hos dig själv? Att jag är jävligt envis och får ofta som jag vill.
Vad är du bra på? Att vara pinsam :(
Vem älskar du mest på denna jorden? Min familj.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Tillsammans med någon
Vem är din allra bästa vän? Helena/Jojo
Vem vet allt om dig? Jag själv ;)
Vem är roligast av dina vänner? Helena har sjuk humor oavsett om man försöker vara seriös eller inte.
Vem är snyggast av dina vänner? Araz såg jävla bra ut ;)
Vem är mest partyprisse? Mariah var det förr, nu har hon familj.
Vem är den du helst har filmkväll med? Vemsomhelst utom Helena som alltid berättar vad som kommer att hända!
Vem av dina vänner är mest "evil" ? Helena ;)
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? Ingen, går ensam.
Vem står dig närmast? Min familj.
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Japp
Vem är farligast i din familj? Beror på vem av oss som har PMS, hahaha
Vem ser roligast ut i din familj? De avlidna, kanske?
Vem är coolast? Min lillasyster som är tatuerare på Gotland.
Har du något husdjur? Jaaadaaa, mina smådjävular Ozzy och Diesel.
Vem har du mest gemensamt med? Kan inte påstå att jag har "mest" gemensamt med någon, alla vännerna är olika varandra och jag blir som den jag umgås med :)
Vem står för underhållningen? TOM.
Roligaste kvällen med familjemedlem? Jag gillade kryssningen med pappa :)
Vad har du gjort idag? Frukost och makeup..
Har du varit glad idag? Jag blir glad så fort jag slår på mobilen, har alltid ett sms som väntar!
Har du varit ledsen idag? Nej.
Har du gjort något bra idag? Inte än.. men ska väl göra någon god gärning.. som att ta död på alla spindlar här hemma.
Vad ska du göra nu? Skriva klart sen gå ut på långpromenad.
Har du gjort något dåligt idag? Jag gör väl aldrig något dåligt? ;)
Vad har du ätit idag? Frukost :)
Har du duschat idag? Japp
Är du trött nu? Inte det minsta!
Vad händer imorgon? Ska på möte :(
Vem ringde du senast? Jimmy.
Vem ringde dig senast? Helena
Vem sms:a till dig senast? Helena
Vem sms:a du till senast? Helena
Är du hungrig just nu? Neeej
Vad är klockan nu? 12:32
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Bloggen
Lyssnar du på musik just nu? Japp
I så fall, vilken låt för tillfället? "Rain" med Mika.
Vad gillar du för musik? Rock, Punk, pop.. allt som får rumpan att skaka!
Har du ett förhållande? Jaaa
När går gränsen vid otrohet? Att ha tankar om en annan (förutom kändisar, haha)
Är du romantisk? Jaaa
Är du svårflörtad? Ja
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Har väl hänt...
Har du nångång slagit någon? Ja
Har du lekt med någons känslor? Ja, men inget jag är stolt över. 
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Vad menas med "tillsammans"? ;)
Är du en bra pojk/flickvän? Ja?
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? Christian
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? Hell to the NO
När fick du din första kyss? i 5:e klass
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? orka räkna ut det?! 
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Nej!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Aldrig.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Är nog ganska jämlikt där
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? Kostymjacka till jeans 
Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Långa
Har du kört oskyddat sex? Seriöst?
Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Ja
Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? Svartsjuk är inte samma som avundsjuk? Svartsjuk har jag nog varit ett par gånger :P
Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Ja
Haft sex på fyllan? Ja.
Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? När man var yngre kanske
Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? Självklart.
Somnat gråtande pga kärleken? Ja
Varit på en blind date? Neeej.
Har någon du varit tillsammans med nån som har ljugit för dig? Ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0