Att hitta de perfekta skorna är inte lätt...

Åååååh, jag hann inte med något tränande idag. Först av allt så var jag ju tvungen att köpa ett par träningsdojjor, (jag kan ju inte träna i mina Burberry´s!) och det tog över en timme att hitta de perfekta skorna. När jag väl betalade för mina Nike så gick jag till Tom´s Gym men självklart var han inte där utan var i någon moské för idag är det någon speciell Fredag för muslimer.

Så jag gick tillbaka hem och tänkte att jag ska försöka gå in skorna lite och till min fasa så var skorna för stora.
I affären satt dem ju som gjutet! Jag fattar inte...? Kan fötterna svullna upp SÅ mycket under dagtid?

Bara att byta dem imorgon igen, de kostade ju bara 30 lira! (tur att man har kontakter, annars hade det blivit ett helt annat pris)
Någon av mina Alanya-läsare som vill med? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0