Bilder från våran Swedish Night:







Johanna with Milk: vodka,mjölk och iskaffe.





SKÅL.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Guuud vilken lägenhet! :O Jag kan ta över den när jag kommer ner! ;P



Fan vad roligt att börja på gym! Jag måste fan utnytja mitt gymkort mer.. Har blivit så jädrans dålig på det nu.. Illailla!



Och jaa, det va inte rikitgt klokt hur kallt det va inatt. Jag höll på att förfrysa när vi va påväg hem! Inte som i alanya precis när man längtar efter att få komma hem till en iskall lägenhet! :( Haha!

Räkna dagarna har jag gjort sen jag kom hem kan jag lova ;);)

2010-08-04 @ 18:59:15
URL: http://mimmii.blogg.se/
Postat av: Hollie

Ser ut som en lyckad kväll :)



Yes, den ligger uppåt, 90 mil uppåt från stockholm sett :)

Ja, väldigt skönt att kunna vara själv och inte behöva trängas med andra.

2010-08-04 @ 20:57:22
URL: http://hollies.blogg.se/
Postat av: sandra

ser riktigt nice ut! börjar ju ångra rejält att ajg inte åkte ner ;P



haha ja alltså turister, vad säger man ;P

mm precis. och sen var det jättemånga som passade på att åka ner och besöka sin släkt när det var så billigt att åka. och för dem var det ju riktig vinter så de gick med vinterjacka ;P hahah!



aha okej! nice. aja, vi kände bara att han som "anställde" oss var så svårt att få kontakt med, så vi sket i det. en annan somamr kanske (: åh, vad härligt. när åkte du ner då?

2010-08-05 @ 05:43:08
URL: http://wearenowhere.blogg.se/
Postat av: Mama

Himmel va brun du är. Jättefint. Klänningen du fick när du fyllde var otroligt snygg på dig. Roligt. Ha det fortsatt bra. Puss Puss

2010-08-05 @ 07:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0