Everybody knows Marre in Alanya...

Något som är rätt kul med att jag har varit här länge nu är att ALLA andra restauranger, butiker och Travel Agencys vet att jag jobbar på Norden. Idag försov jag mig en timme och sprang som en jude hela vägen från lägenheten till Norden och alla restaurangägare som jag mötte på vägen skrattade och pekade på sin klocka med meningen om att jag var försenad.
Snacka om att de håller koll på vilka arbetstider jag har! :D

Idag är det tokmolnigt så alla hoppas på regn, åska och storm. Men som vanligt så har väl alla fel och solen börjar skina vilken timme som helst...

Nu har jag jobbat stenhårt i en timme (ätit frukost) och nu är klockan efter 12, så nu har jag ledigt i 4 timmar till :)
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Mama

Hihihi Hur springer en jude ???

2010-08-05 @ 13:34:12
Postat av: sanna

tävling på min blogg!

vinn en hel veckas reklam, jag länkar din blogg i varje inlägg jag skriver i en hel vecka!



www.ssaws.blogg.se

2010-08-05 @ 14:38:15
URL: http://ssaws.blogg.se/
Postat av: ESSEM, Selena M



Inte haft tid att lägga upp somamrens outfits & kmr df lägga upp en ny outfit varje/varannan dag . Så håll utkik! :)



2010-08-17 @ 10:18:23
URL: http://essems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0