Idag är det 3 månader...

...sedan jag kom hit första dagen för att stanna i 5 månader. Tänk vad tiden går fort, 3 månader har redan gått och det känns bara som en månad? Snart är det dags att åka hem.. tänk att lilla Marre verkligen har klarat 3 månader.

Precis som jag trodde igår så vart det en kanonkväll. Avundsjuka och jag kan säga att jag inte är speciellt populär bland alla småtjejer som kommer hit. Visserligen bryr jag mig inte så mycket om vad de tror eller tycker, men jag tycker mest att det är roligt.

Igår berättades det att högsäsongen redan är över... REDAN?!
Hur fan kan den redan vara över? Det måste väl fortfarande vara säsong? Det kommer ju fortfarande folk hit, mycket folk! Det var ju bara några dagar som det trötte på turister. Nu börjar det ju bli som vanligt igen med massa folk! Vad deppad jag blir! Jag hatar förändringar... :P


Kommentarer
Postat av: lars larsson

Vi kommer och hälsar på dom som bor i i NORRLAND

2010-08-22 @ 11:23:18
Postat av: Mimmi

Ojj, jösses vad tiden har gått fort! Känns som att det va en månad sedan jag och vickan va där tillsammans och då hade du typ precis kommit ner! Hihi.



Vet du vaaad?? Vickan och en annan kompis som heter Emelie följer med mig till tuurkie första veckan jag är där! :D Det blir i mitten på september och dom är där en veckan sen stannar jag i en månad ;) Och vi har redan planerat massor som vi ska göra och du är inräknad i allt, Just so you know ;) Hihi!



Iiih, vad vi ska ha rooligt! Nä, nu ska jag äta äppelpaj med vaniljsås till frukost! ;)

2010-08-22 @ 12:36:52
URL: http://mimmii.blogg.se/
Postat av: Anonym

grunnen til at du kanskje ikke er så poppulær, er at du ser så sur ut :)

2010-08-22 @ 14:16:27
Postat av: malin

hihi härligt.



jo ajg börjar en vecka senare för att ettorna på vår skola börjar när alla andra ettor börjar. och 2orna och 3 orna på andra skolor börjar dagen efter emn på vår skola går ettorna en vecka ensamma för att lära känna varandra bättre efetrt som vi har en rättm liten skola så vill dom att det ska vara bra gymenskap osv :D:D

2010-08-22 @ 15:32:16
URL: http://maolindahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0