Idag börjas det...

(Vart inget Panderosa igår!)

Åååååh.. efter jobbet igår gick vi till Kasikara (svenska tangentbord har ju inte den där lilla flärpen under S-et, men det uttalas"Kashikara") som är en typisk turkisk restaurang, bara turkar och inga turister. Well, jag ser mig inte som turist längre ;)

IDAG ska jag till Tom´s Gym!! Ska bli så grymt härligt att börja träna igen och framförallt roligt! Så kl.12:10 SHARP ska jag infinna mig hos Tom och påbörja min snygga kropp ;) Passar ju lagom bra till Ramadan som snart infaller också, när man inte får äta eller dricka något dagtid!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ååh, Ta det lugnt med tränandet när det är Ramadan så du inte svimmar och grejor!! Vilket datum är det Ramadan börjar egentligen? :)



Och varför i hela friden blev de inte Panderosa igår? Mycket folk på norden? Skit bra isf ju! :)



Puss

2010-08-06 @ 08:41:31
URL: http://mimmii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0