Igår sparkade jag någon...

Ååååh, det är alltid tråkigt när kunder som man har kommit nära in på livet åker hem.
Igår gick jag ut med ett par ifrån Göteborg och tjejen nästan grät när vi sa hejdå, då åkte nämligen hem imorse.

Vi var ute på Latino Club och sedan James Dean, och på hemvägen är jag glad att vi gick den vägen vi gjorde. Vi räddade nämligen livet på en stackars katt som ett gäng idioter till turkar plågade. De kastade upp stackarn i luften, höll i bakbenen och snurrade, tog katten i svansen och kastade runt den... jag är så glad att jag sparkade en av killarna i skrevet, han låg nästan orörlig på gatan mitt bland alla andra som gick där.

Det ska ni bara ha, idioter.
Något jag inte klarar av är deras syn på djur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0