Jag mår bara bra, men...

...för övrigt har jag varit sjuk idag!
Kom hem 04:30 imorse och jag är inte bakis kan jag meddela!
Kände mig hängig redan igår kväll och sov med högsta volymen på fläkten i sovrummet så jag såg inte ut som miss Universe direkt när jag vaknade; håret var svettigt och stog åt alla håll och kanter, smink i halva ansiktet och förbannad över att killarna inte kan låta bli mina underkläder!

Ikväll är det Norden Live för er som missade tävlingen igår, och det är Håkan som skrev första kommentaren så han får en helkväll framför datorn.
Fast jag borde nog ha vetat bättre än att ha tävlingen en Lördag.. vem sitter hemma framför en dator en Lördagkväll? TV:n kan jag förstå, men datorn? :P

Nästa gång har jag tävlingen mitt i veckan istället.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Krya på diig! :)

2010-08-07 @ 17:01:07
URL: http://mimmii.blogg.se/
Postat av: thea

Lät inte som nån höjdar morgon. Hoppas du mår bättre nu iaf, :)



Sv: Haha nej det är sällan man uppskattar regnet när det väl regnar :p

2010-08-07 @ 22:23:57
URL: http://tthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0