Jag vill hem...

Här ligger jag - bakom baren fortfarande och vägrar jobba.
Jag ser bilden av slakten framför mig, jag hör chefens röst skrika "DON´T LOOK!" Jag hör Kadir´s röst skrika "YOU WILL ALWAYS REMEMBER THIS IF YOU LOOK!" Jag känner fortfarande i axlarna hur Ali drar bort mig därifrån medan jag står i chocktillstånd - vilket resulterar i att jag fortfarande gråter.

Ute i restaurangen/baren har vi "CHA CHA"-showen och jag känner inte ens en dragning ut till restaurangen. I vanliga fall så älskar jag att vara med och dansa, spexa, få alla att titta på MIG och dra med mig så mycket folk jag bara kan.

Men ikväll får ni kalla mig tråkig.



Jag vill bara hem till Sverige just nu.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Usch :(:( fyfan! Bra att du lät dom veta vad du tyckte och tänkte! Kan bara tänka mig hur dåligt du mår.. Uschuschusch. Hoppas verkligen att du mår bättre snart! Tänker på dig och vill du "prata" av dig är det bara att skicka iväg ett mail!



Puss

2010-08-15 @ 21:46:18
URL: http://mimmii.blogg.se/
Postat av: Mama

Ingen kan kalla dig tråkig. Vi förstår alla hur du känner just nu. Vi känner alla likadant. Men försök att rycka upp dig även om det är kämpigt, du får väl snart sällskap av Mimmi också. Och om en månad kommer jag ner. Älskar dig gumman. Ha det så bra du kan. Ringer dig under dagen. Puss o Kram

2010-08-16 @ 07:19:47
Postat av: ----

Kommer du ge upp allt nu o åka hem till Sverige?

2010-08-16 @ 08:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0