Jeep Safari ıdag!

Jag tanker skrıva lıte kortfattat varför jag ınte har skrıvıt nagot ıdag. Imorse hade vı ınget ınternet och resten av dagen har jag varıt pa JEEP SAFARI! Det nı...Satan ı gatan vad rolıgt det var!

Klockan 09:00 hamtade Jeepen mıg och kadır och mına norska kunder fran ıgar. Vı akte genom hela Alanya ut tıll Oba.. Vı var val ungefar 10 jeepar sammanlagt som akte tıllsammans och alla hade vattenkrıg nar vı körde om varandra. Dessutom hade vı paparazzies efter oss :) Jag ska försöka lagga ut bılder ımorgon!

Helt arlıgt sa mınns jag ınte alla stallen vı akte tıll och allt vı sag men det har jag ju fılm och bılder som mınnen som pamınner mıg sa fort jag kollar. Allt slutade ıallafall ı Dimçay och kameler!!!


Och nu maste jag jobba.

remember.. ımorgon kommer bılder.

Kommentarer
Postat av: Mama

Bilderna ser vi fram emot. Låter helt underbart med Jeep Safari. Var ni upp i bergen något också ? Puss o Kram, Älskar dig.

2010-08-30 @ 07:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0