Måndag

ÅÅÅH vad skönt det var med 4 timmars ledighet istället för bara två, skillnaden kändes verkligen.
(haha, en annan är lycklig över 4 timmars ledighet medan ni i Sverige jobbar 8timmar och har helgerna lediga)

Måndag idag och det är beachparty!
Jag står i valet och kvalet om jag och Johanna ska gå dit. Visst är det jättekul men jag känner ändå att jag har varit på en hel del beachpartyn nu och de börjar tappa gnistan... om det inte vore för gratis alkohol så hade jag nog inte gått dit.
Och nästa vecka kommer ju Johannas väninna hit så kanske bättre att vänta med beachparty tills då istället?


Och det ääääääääär bara för fruktansvärt varmt.
Många av mina vänner hemma i Sverige vet att jag aldrig ALDRIG svettas men här kommer knappt ut ur duschen förren man har bytt ut duschvattnet till kroppsvätska.. HAH, me like it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0