Ny vecka här i Alanya...

Måndag och en ny vecka!
Nya förändringar med.
Våran bartender har slutat så jag blir kvar här på Norden. Jag försökte prata med bartendern och förklarade att det är han själv som satt sig i klistret men ändå kan han itne godkänna det och slutar sina dagar här. Han gjorde sin sista dag igår. Visst är det aldrig kul att någon slutar, men jag kan inte påstå att jag är direkt ledsen över att han drar heller. Men visst är det tråkigt att vi inte kom överens eller ens var vänner.

I övrigt så mår jag bra, vindstilla, molnfritt och snart frukost.
Jag har min dator och min chef är inte glad att jag hittade den.
Idag verkar bli en sån där dag då alla är arga på alla :P hihi, sånt gillar jag!

Kommentarer
Postat av: Mama

Hoppas inte alla är arga..Skönt att du åter igen försökte prata med bartendern. Men vill han inte så vill han inte. Det är inte ditt fel. Hoppas att allt kan lugna ner sig nu då iaf. Puss & kram Älskar dig.

2010-08-23 @ 09:49:21
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) Skulle bara vilja tipsa dig om min tävling jag har just nu där du kan vinna ett par awesome high heels som är designade utav josefin crafoord värda 1799 kr! Vore jättekul om du var med! Kika gärna in tävlingen här:



http://vadfanskajagheta.se/2010/august/tavling-vinn-skor-varda-1799kr.html

2010-08-23 @ 10:27:47
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Marie

Tycker du du har en konstig och felaktig inställning. Du ska inte glädjas åt andras olycka och intriger och avundsjuka. Det är inte normalt. Man blir inte omtyckt med en sån inställning som du har.

2010-08-23 @ 10:33:36
Postat av: Mimmi

Jaa, jag hoppas också på att jag hittar en lägenhet. Det hade varit det bästa :D danske mannen som brukar hänga på Norden kanske kan fixa något billigt till

mig :P är han fortfarande kvar?



Ni är himla fina båda två på bilden iaf ;) hihi!

Puss

2010-08-23 @ 14:47:46
URL: http://mimmii.blogg.se/
Postat av: madelene

tråkigt att "martin" slutat :(

Han var då den som jag kommer i håg mest från norden (förutom du och "mattias" :)

2010-11-05 @ 16:04:48
URL: http://maavander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0