Snart ledig!

Sååå... här sitter jag i värmen och dricker detta underbara äppelte! Älskar´t!
Det är inte ofta vi har lite dötid över men nu har vi faktiskt det så nu tänkte jag ta det lungt.. i typ 20 minuter. Men här är 20 minuter bättre än ingenting.



På min lediga tid (som är 4 timmar) ska jag vara på Tom´s Gym.
Min personliga tränare är inte så glad på mig, han vill nämligen att jag ska vara där varannan dag, och jag är väl där kanske max 2ggr i veckan :P Så varje gång jag kommer dit får jag höra "WHERE HAVE YOU BEEN?! TODAY WE´RE GONNA WORK EXTRA HARD!" Men jag gillar honom ändå, det är ju det jag har betalat honom för ;)


Kommentarer
Postat av: Mama

Slit inte ut dig på Tom´s Gym. Ta det lite lugnt i denna värme.Här regnar, regnar och regnar det igen. Varje dag..inte kul. Ser fram emot 18 september. Puss

2010-08-24 @ 10:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0