Sov 4 timmar inatt...

Åååååh, igår var en kanonkväll här på Norden!
Mycket folk, mycket dans.. och det visade sig att mina tjejer som skulle på beachpartyt kom på fel beachparty! Nämligen Havana Club´s beachparty istället för Robin Hood´s.. attans. Men hoppas de hade kul iallafall :P

När vi slutade åkte vi hem till Therese´s lägenhet (JA! Hon är tillbaka! Det glömde jag kanske att nämna igår och i förrgår?) och vi var 4 norrmän, 2 göteborgare, en turk, 2 stockholmare och så lilla jag från Örebro. Mycket trevligt med dryck och musik.

Kom hem strax efter 4 imorse och var på jobbet 8:30... 4 timmars sömn! Jag är otroligt förvånad hur jag orkar med detta.. och hemma i Sverige klagar man på 8timmars jobb / dag och om man råkar sova 1 timme mindre än vanligt så är hela dagen förstörd?

Ikväll är det göteborgarnas sista kväll här i Alanya så jag har lovat dem att visa dem hamnen när jag slutar inatt. De har inte ens sett hamnen efter en veckas semester!!

Vad snäll jag är :P

Kommentarer
Postat av: Mama

Gud va roligt att höra folket har kommit tillbaka till Norden och att det är full rulle...Men hur F-N kan man vara i Alanya i en hel vecka och inte se hamnen, fattar inte... Puss

2010-08-24 @ 10:16:37
Postat av: Mama

Förresten var är alla filmer på era kanonkvällar. Det vill vi SE......puss

2010-08-24 @ 11:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0