Svar...



Hehe, joda det hãnder massor.
Men varje ar i Augusti just de hãr 2 veckorna ãr (tydligen) alltid lite lugna. Det har med semestern att göra, de flestas semester slutar, men mangas semester börjar. Dock inte lika manga.

Sen ser man skillnaden nãr man jobbar hãr med.
Nãr jag sjãlv har varit turist hãr i september sa har jag alltid tyckt att det varit mycket folk, men da har jag ju aldrig sett hur det ãr hãr under högsãsongen. Nu ser jag verkligen skillnaden mellan högsãsong och de lite mer ''lugna'' dagarna.

Hade jag varit hãr pa semester nu sa hade jag tyckt att det varit galet mycket folk, men da hade jag ju inte haft nagot att jãmföra med heller ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Har du något spikat datum då du drar hem till svealand? Är det bara liten semester hem då eller stannar du hemma och säsongen i Turkan är över?? :)

2010-08-28 @ 08:36:19
URL: http://annisen2.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej! Jag ska åka ner till Alanya nästa vecka, och undrar vilken adress Norden ligger på... eller asså vilken gata ^^ Kram

2010-08-28 @ 11:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0