Varför kan jag aldrig hata?

Att jag aldrig kan vara riktigt jävla elak alltså.. jag hatar mig själv för att jag inte kan vara elak.
Personen som utförde hemskigheterna igår ligger idag på sjukhus för en operation han gjorde imorse. Jag har precis varit och hälsat på honom, och jag tyckte synd om honom? Jag förstår mig inte på mig själv.

Hursom, det är rätt så dåligt med folk ikväll med, men det börjar ordna upp sig, såhär framåt småtimmarna.

Men jag slutar om 45 minuter och då ska jag tammetusan inte bry mig ett smack om varken sjukhus, hemskigheter eller annat kraffs. Jag ska bara tänka på mig själv :P

Sorry, I love you - but I love me more ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ahhh okej jag förstår! :)



Jag ska dra dit den 15 september:)

2010-08-16 @ 23:30:45
URL: http://annisen2.blogg.se/
Postat av: Mama

Man ska inte hata, det mår man bara dåligt av själv. Man kan ha olika åsikter, men man kan aldrig tvinga andra att tycka likadant som en själv, men man ska inte hata för det. Kulturkrock, vet du gumman. Älskar dig puss och kram.

2010-08-17 @ 08:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0