Holländare är inte kloka...

Efter 10 veckor här i Alanya har jag för första gången provat på turkiska pannkakor! :D MUMMA säger jag!


Jag måste få tala ut om våra gäster här på Norden. Alltså många chockerar verkligen oss som jobbar på såna här restauranger. Ta bara förra veckan t.ex när jag vart erbjuden trekant!

Den här veckan har det varit två tjejer och två killar (två par) från Holland här och de har varit på Norden varje kväll. Och jag måste bara fråga; är det normalt att ragga på en bartender när man har sin pojkvän brevid sig, och dessutom be sin pojkvän att gå fram till bartendern och be honom ge sin flickvän lite uppmärksamhet för att hon är upp över öronen kär i honom? Och att dessutom pojkvännen gjorde allt detta utan att bli ledsen eller ens tycka att det är oacceptabelt?

Jag menar.. om jag är på semester med min pojkvän så skulle jag väl aldrig säga till honom att "jag gillar bartendern. Jag vill ha hans uppmärksamhet. Kan du fixa det?" Och senare visade hon bilder i sin kamera från semestern och hälften av alla bilder var på bartendern.

Är det bara jag som inte fattar grejen?

Kommentarer
Postat av: Karin

fin blogg :)

2010-08-03 @ 10:52:19
URL: http://obsessedwithfame.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Haha! Bara för att det är världens finaste bartender ;) Hihi.



Nä, men seriöst! Som partner hade jag blivit skit förbannad! Undra hur hon hade reagerat om hennes kille hade börjat ragga på någon annan brud framför ögonen på henne.. Näää, jag fattar det inte heller! Sjuuukt!



Hälsa Panderosa från mig ikväll! :D Och ta en bedeva shot för mig med ;)



Puss!

2010-08-03 @ 17:35:43
URL: http://mimmii.blogg.se/
Postat av: sandra

haha verkar ju helt sick! ibland blir man förskräckt över hur andra beter sig ;P haha



nja inte speciellt mycket. det var sjukt för de hade massa båtturer och sånt ändå. våra kompisar berättade att det typ mest var företag och sånt som åkte den årstiden, så inte jättemånga partysugna människor heller...



alltså, vi tänkte åka ner i sommar. blev erbjudna jobb hos alanya party team eller vad det hette, men det verkade så skumt så det blev aldrig av... hur länge stannar du där nere då?

2010-08-04 @ 00:29:42
URL: http://wearenowhere.blogg.se/
Postat av: ´ sandrasvanström

söt blogg:)

2010-08-04 @ 02:43:44
URL: http://ssandraewelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0