Jag har en stalker

Usch, jag har en stalker.
Så himla otrevligt, och han ger sig inte heller.
Jag har känt honom i drygt ett år och trodde att vi var bra vänner, men nu börjar jag bli riktigt rädd för honom.

Hans sms slutar aldrig plinga i min telefon, han förstår inte vad jag menar när jag SKRIKER åt honom att sluta skriva vissa saker till mig.. OK, jag ska vara helt ärlig.

Det enda han vill är att träffa mig.. JÄMT. Han vill alltid vara där jag är, träffa mig och framför allt vill han ha sex.
SEX?! Vadfan tror han?! Jag har talat om för honom att jag har pojkvän, jag är inte intresserad och kommer aldrig att bli! Dessutom är lillpojken bara 21 år!

Hans SMS handlar bara om hur han vill träffa mig och hur han vill ha sex med mig.
Jag har sagt att vänskap kan jag ge, men inget mer. Men de orden fattar inte han.

Vad ska jag göra när han inte förstår vad jag säger åt honom?

Kommentarer
Postat av: Mama

Be honom rent ut att dra åt helvete, så KANSKE han fattar....

2010-12-20 @ 09:18:36
Postat av: Anonym

Världen tycks vara full av idioter. Vore jag du skulle jag nog rådfråga polisen om hur du ska göra, det han håller på med är ju sexuella trakasserier bland annat... Har du ingen storvuxen bekant som kan tala om för honom att han ska backa undan och lämna dig ifred? Och, eftersom han inte kan acceptera bara vänskap, varför inte helt utesluta honom ur bekantskapskretsen?

2010-12-20 @ 10:21:40
Postat av: helajnah

vad jobbigt med någon som inte fattar :/ tyvärr så är ju killar rätt tröga men du får försöka att få honom att förstå att du inte vill ha något med honom att göra, inte ens vänskap, tror det skulle vara lättast att säga så för att bli av med honom.

2010-12-20 @ 12:51:41
URL: http://helajnah.devote.se
Postat av: Sandra

Anlita folk?

2010-12-20 @ 18:12:01
URL: http://orangeknapp.blogg.se/
Postat av: helajnah

haha, men herregud.. vad är det för fel på grabben :/ hoppas verkligen för din skull att du blir av med honom för sånt där är bara jobbigt!

2010-12-20 @ 20:25:06
URL: http://helajnah.devote.se
Postat av: Håkan Bråkan

Anmälan...

2010-12-21 @ 17:24:54
Postat av: nadia

Du kanske borde säga åt honom att inte höra av sig över huvud taget!? Att bara säga att han ska sluta säga vissa saker är nog snarar bara att uppmuntra honom. På det sätter tror han ju fortfarande att det finns ett intresse från din sida.

2010-12-22 @ 12:55:28
URL: http://www.prinsessanadia.se
Postat av: Josefine

läskigt såntdär, har varit i samma sits själv...

2010-12-23 @ 11:41:47
URL: http://nattstad.se/josefinekarlsson
Postat av: Sara Andersson

Hej,

mitt namn är Sara, jobbar som journalist.

Jag hittade din blogg när jag sökte på "stalker". Vill du ha hjälp, kontakta gärna mig på den här adressen.

2011-09-13 @ 15:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0