Mitt rum hittills:




Det ser väl inte riktigt ut som det bombnedslag det en gång har varit.
Och att det ser så tomt ut på väggarna är för att jag kommer antagligen inte sätta upp något för nu har mamma fått för sig att vi ska byta sovrum, av den enkla anledningen att jag inte får plats med alla mina kläder och prylar i rummet på övervåningen.

Snällt av henne.. men man orkar inte göra det nu! Flytten frånlägenheten är ju inte klar än, jag har precis fått ett rum som faktiskt går att sova i, och nu säger hon att vi ska byta?


Det får allt vänta.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Haallåå!



Javisst, jag ska jobba på en nattclub som heter Deep (eller Club Tipsy ska de heta den kvällen) Vet inte riktigt var jag ska jobba äm, men det blir Kassan eller garderoben :) Ska bli riktigt roligt iaf och jag hoppas på fler såna jobb till nästa år :) Men det sa ju chefen att han skulle fixa ;)



Och duuu! Vet du var jag ska fira nyår? Haha Tuuuurkey! Galet! Och jag ska bo på Azak hotell. 500 kr för en vecka med Halv pension! :O Sjukt pris!



PUSS

2010-12-07 @ 11:03:44
URL: http://mimmii.blogg.se/
Postat av: helajnah

ja, visst håller med dig om det :)



hur är allt annars då denna tisdag?

2010-12-07 @ 12:41:59
URL: http://helajnah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0