Uppdaterad Spotify

Nu har jag uppdaterat min Spotify-lista med lite mer musik, och det är bara inom kategorin "heavy shit". Rock med andra ord.
Till mina nya läsare så kan jag tala om att även om folk tror att jag bara lyssnar på "Holiday music" (sånt som spelas utomlands, vilket till viss del stämmer då jag älskar Vengaboys) så älskar jag faktiskt rock mer än all annan musik på denna jord! Punkrock, hårdrock, rock i all ära! Finns väl inget som får kroppen att skutta runt så mycket som t.ex. Dropkick Murphys, Kiss, Social Distortion och ZZ Top?! (Och för att inte tala om Rancid, vilket jag var mest känd för ett tag, "Punkmarre", haha!)


(sett live 4ggr, även stått på scenen och skuttat runt 2 ggr)


(uppvuxen med Kiss, eftersom far min är rock rakt igenom)


(finns ingen bra förklaring varför jag älskar detta band, ni måste höra själva!


(och oavsett var alla andra säger så står jag fast i det jag alltid tyckt, ZZ Top är JÄVLIGT sexiga gubbar!)


(Rancid har jag alltid gillat, det första punkbandet jag någonsin lyssnade på!)


NU VART NI ALLT CHOCKADE VA, NYA LÄSARE?! ;)


Kommentarer
Postat av: ----

eh, va? sexiga gubbar? ZZTOP?? vart e dom sexiga? elr tänder du på gamlingar?

2010-12-10 @ 13:33:25
Postat av: Mama

Ännu en som inte törs stå för sina åsikter utan måste vara anonym. Fy va dom är jobbiga och FEGA....

2010-12-10 @ 15:21:05
Postat av: Veronica

Hej tjejen !



Hur e de med dej i julstöket??



Kramar

2010-12-12 @ 14:29:13
URL: http://weronicaz.blogg.se/
Postat av: nadia

Jag gillar social distortion och drop kick. Resten vetefan om det är så mycket att hänga i granen :P Jag lyssnar mer på nyare rock. Backyardbabies, hardcore superstar, crashdiet. Här har du min sambos band. Dom är grymma :) http://www.wastedsaints.com/

2010-12-12 @ 14:29:37
URL: http://www.prinsessanadia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0