5 fester på en kväll

Hur många av er hinner med det, inom loppet på 3 timmar?!

Första festen hemma hos Helena.
Eller ja.. "fest" och "fest" ;)

Vi gick vidare hem till Love för det skulle tydligen finnas roligt folk där.
Det första jag mötte i dörren var en jättefull morsa som kallade mig det ena och det andra för att jag var nykter.
På den festen var jag mest livrädd, morsan var galen, någon som kallas för "Skallen" var så full att han trodde att alla hatade honom, Toms bror kunde knappt stå på benen.
Jag tröttnade och satte mig i badkaret tills någon sa att vi skulle gå till Folkan.



Folkan var det tredje stället vi kom till.
Vi var de enda som var där.
Vi och 3 bartendrar.
Vi gick därifrån fortare än vi kom dit.

Då gick vi till Bistro Bellman som var det fjärde stället.
Där var det runt 50 pers och bara folk som kände varandra.
Inte något utanför, neeej då!
Resten av de andra på Bistro såg på hockeyn. HEJJA SVERIGE.

Efter Bistro åkte vi hem till en väninna till mig, fast det var hennes bror som hade festen och hon själv var i Thailand. Lyckat.
Det var en sån där fest med massa minderåriga småtjejer och äldre killar.
Det varade kanske 30 minuter på den festen, sen ringde vi efter skjuts och åkte hem.


Såååå... hur var DIN Fredag? :)


Kommentarer
Postat av: Ema - Metalälskare och Fotonörd

sv: eh, jag klarar mig nog.. Har ju överlevt ett x antal spelningar med smällare xD

2010-02-20 @ 12:19:00
URL: http://emaaaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

går man ut är man väl inte på fest....så du va på 3 fester och 2 uteställen =P

2010-02-20 @ 13:41:00
Postat av: Anni

många fester

2010-02-20 @ 18:00:35
URL: http://annizplace.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Inte illa att hinna med så många fester på en kväll! :)

2010-02-21 @ 17:54:08
URL: http://houseofyaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0