Gratis på Gran Canaria? Men ååååh...

Jag måste säga att jag asgarvar åt Kissies blogg just nu.

Hon skryter mycket om krogen Zig Zags "Viking" på Gran Canaria.
Som tur är, har ju många andra varit på Gran Canaria före henne (dvs jag) och har vänner som har jobbat, och fortfarande jobbar där.

Så alla som läser Kissies blogg; allt kraffs om lyx och gratisdrinkar på krogen = Genom att locka med gratisdrinkar så får de mer kunder till sina krogar. Dessutom spär de ut alkoholen med vatten så de inte går back med sina "gratisdrinkar".


Till höger ser ni krogen Zig-Zags, "Viking". Kissies gratisbar ;)


Jag och Alex


Kommentarer
Postat av: elin

Vi får låta henne tro att hon är speciell ;)

2010-02-21 @ 19:50:09
URL: http://esahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0