Jobb i Alanya



"Hur länge ska du jobba i Alanya?"

-En hel säsong!
Det blir antingen i slutet av April eller Maj, till slutet av Oktober.

"Hur fick du jobbet?"

-En vän som jag har träffat varje gång jag har varit på semester erbjöd mig jobb på restaurangen/krogen Summer House när han fick veta att jag var arbetslös.

"Blir det något bloggande därifrån?"

-Kan aldrig svara på en sån sak. Varje gång jag har varit på semester har jag sagt att jag ska leta reda på ett internetcafé för uppdatering, men när jag väl är borta så känner jag inte för att sitta framför en dator. Men någongång under tiden ska jag väl uppdatera :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Kommer du vara hemma under någon helg under sommaren, typ din födelsedag? kram

2010-02-24 @ 10:09:24
Postat av: ----

att du törs åka iväg så där!! modigt! passa på o lev livet

2010-02-24 @ 22:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0