Känsliga jag...

Jag läste en av fjortisbloggarna som tagit över Sverige, och vart RÖRD.
Hur fan kan det hända?
Kanske för att jag kände igen mig själv i det hon skrev.

Vänner.
De finns för att göra en glad och lycklig genom livet.
En del av dem iallafall.
De flesta finns bara för att de själva ska ha det så bra utan att behöva ställa upp själva.

För min del finns det bara en som alltid har ställt upp, oavsett vad hon planerat in under dagen.
Har hon planerat in att åka bort och jag ringer henne med något problem so avbokar hon allt.
Det är hon som alltid släpper alla andra vänner för min skull när jag behöver.

Det är bara en person som aldrig har svikit mig eller gjort mig ledsen på något sätt.
Inte när det gäller vänner, pojkvänner, privat, eller ens om jag så brytit en nagel.

VÄNNER kommer före pojkvännen, sa hon till mig.
Och det tycker jag att jag har bevisat tillbaka till henne med.



Marre <3 Helena.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Dom där riktigt bra vännerna är svåra att hinna så håll hårt i henne :)

2010-02-04 @ 14:31:23
URL: http://josefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0