På scen med DRÄNGARNA

-Förfest hos Helena med diverse nytt folk och Iprenmannen.


-Drängarna spelade på Folkan och vi var självklart uppe på scenen och dansade bonna-dans med dem.






-Brandlarmet gick.



-Gratis mat samt gick före i kön på restaurangen och Helena vart kallad h*ra.

-Helena kastade sin kebabtallrik i nacken på denna person och skvätte över hela restaurangen.

-Vi blev portade.

-Vi sprang fort som fan när chefen kom.

-J*cke hamnade på sjukhus.

-Vi åkte tillbaka till restaurangen för att be om ursäkt.

-Araz förstog vad som hänt och förlät iallafall mig som inte gjorde något ;)

-Chefen kom ut och vi är nu längre inte portade!

-Någon random karl kände igen mig från min blogg och började höjta inne på restaurangen att jag var kändis.

-Marre sprang ut till bilen som väntade, skjutsade hem Helena och åkte hem till Nora.

Jag lovar er, när jag såg Helena kasta sin mat inne på restaurangen och vråla något i stil med "JÄVLA FETA ÄCKEL" så var det som i en film; allt gick i slowmotion tills hon kom springandes mot mig och skrek "SPRIIIIING!".

OCH NEJ, nu ska ni inte tro att det är så här vi gör varje gång vi är ute. Detta är en engångshändelse... *den kvällen, host*







Fler bilder finns på min bilddagbok.


Kommentarer
Postat av: Anonym

14is fylla eller vad...

2010-02-01 @ 10:27:56
Postat av: ----

HAHA, ni två är galna!

Men det verkar ha vart kul tills det med resturangen hände =)

2010-02-01 @ 10:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0