Rammstein Live i Malmö

Nu äntligen har bonna-idéerna upphört och nu är jag metallare ett tag istället!
Hah.. det är vad jag vill tro iallafall.


FAN, det är så svårt att veta vilka bilder/filmer jag vill lägga ut, allt var så extremt.

Men jag säger som recensionen; Rammstein slutar aldrig att förvåna.
Roligast var jättesnoppen som sprutade skum över publiken till låten "Pussy".









Och här har ni låtlistan:

Rammlied
B********
Waidmanns heil
Keine lust
Weisses fliesch
Feuer frei
Wiener blut
Frühling in Paris
Ich tu dir weh
Liebe ist für alle da
Benzin
Links 2-3-4
Du hast
Pussy
Sonne
Haifisch
Ich will
Engel

De fetstilade låtarna är några av mina favoritlåtar, samt några låtar som jag trodde att de skulle spela.


Kommentarer
Postat av: J I L I N A

Bra plats hade du iaf :)

Bra utsikt över scenen. Ser att det är typ samma som då jag har sett på YT från deras spelningar under den här turnén.



Engel är en riktigt fin låt.

Körde till med eld denna gång med? Vingarna och det? Jag tycker att det är så fint och snyggt.



Det jag gillar med Rammstein är att dom verkligen vet hur dom ska underhålla publiken.



Till är ju helt underbar. Eller vad säger du? :).

Han ser ju inte så helt fel ut heller för den delen.



Det var bra bilder du hade fått till :D.

2010-02-17 @ 23:22:32
URL: http://jilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0