En helg fylld med motorsport

Eller rättare sagt bara mc-sport.
Enduro till och med.

Igår morse fick jag frukost på sängen!
Det händer tammefan inte varje dag; juice, varm o´boy, rostade mackor och yoghurt med müsli.

Under dagen var vi i Mullhyttan med pappa och några till som tävlar för Fjugesta, och gjorde iordning banan till nästa helg då det är tävling :) Kom dit och titta om ni inte är för frusna av er.


På kvällen var vi bjudna på fest men viljan att festa har inte riktigt kommit tillbaka än efter allt som hänt.

Men jag ser sååååå fram emot nästa helg!
Än kan jag inte säga vad det är vi ska göra, men jag ger ledtrådar:

-Helena ska med.
-Första gången vi gjorde detta tog det oss 3 timmar innan vi hittade rätt.
-No limits, på såna här ställen, (speciellt det här stället av alla) har vi inga begränsningar.

Gissa vad och vart vi ska!


Snart ska jag och Jimmy till gymmet igen..
Vi har blivit så duktiga med det :)

Kommentarer
Postat av: Claudia

tack tack =)

2010-01-24 @ 16:43:10
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: Elin

haha ja vi får väll se!

Allt bra med dig?:)

2010-01-24 @ 18:58:23
URL: http://eelinmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0