Igår var jag i Stockholm...

...på en intervju med resebolaget Detur, inom ämnet RESELEDARE.

Intervjun var hemsk, hon var hemsk, hennes "engelska" var hemsk, min outfit var en total katastrof (svarta byxor, vit tröja och svart kavaj) och i utgången när intervjun var klar stötte jag ihop med en mörkhårig kossa som antagligen fick jobbet.

Suck.
Nej, men jag är inte avundsjuk på den som får jobbet.
Inte alls.



Det som jag stör mig på mest är att jag klarade allt hos Apollo, jag skulle på en rekryteringsdag men den missar jag pga familj-saker.


Det som piggade upp mig var väl att jag träffade Milad som bjöd på lunch och fika innan jag tog ett tidigare tåg hem.
Otroligt nog gick tågresan både dit och hem skitbra.

Jag brukar alltid ha otur på tågresor;

-Jehovas vittnen som pratar konstant fast jag säger att jag inte är intresserad.
-Folk som somnar och dreglar på min axel.
-Tåget blir försenat och jag missar ca 2 timmar av dagen.


Kommentarer
Postat av: dookie

Hehe, hade nästan räknat med att se vår sms konversation här. Den vi hade igår, haha. Om intervjun och allt. Skitkul ;-P

2010-01-21 @ 12:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0