LANZAROTE

Förihelvete, jag hade nästan glömt bort resan!
Ikväll åker vi till Stockholm och övernattar på hotell så vi inte behöver gå upp så tidigt imorgon.
Imorgon kl.8 går nämligen vårat flyg till LANZAROTE!



Älskade Lanzarote, det är så många år sen! Det ska bli kul att komma till denna vulkanö igen!

Som sagt; vi reser mycket.
Hmm.. hur har jag råd med det, som är arbetslös? ;)


Och när jag kommer hem väntar en intervju med reseagenturen DETUR!
Det förtjänar jag faktiskt.

Denna här gången är det ingen partyresa, den är för att vi behöver komma bort efter allting hemskt som har hänt.
Nu ska jag packa klart.


Kommentarer
Postat av: Anni

vad kul!

2010-01-08 @ 19:26:26
URL: http://annizplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0