Planering

Ikväll blir det faktiskt att ta det lite lungt eftersom jag vaknade och inte hade någon röst imorse.

Kul, vi som ska till Borlänge imorgon!
Men som min älskling Helena säger, (och hon har influensan) "INGET HINDRAR MIG FRÅN BORLÄNGE"

Jag vill ut och festa där i Borlänge.
Jag har en kompis som äger "Etage" i Falun som inte är så långt ifrån Borlänge, och har funderat länge på att åka och hälsa på honom och partaja där!

-Gå före i kön.
-Ingen entré.
-Gratis dricka hela kvällen, både på förfesten och på Etage.
-Sovplats hos honom!

Kan inte bli bättre!


Kommentarer
Postat av: M - Bloggar om personlighet, foto och mode!

Hej. Vad vill "du" läsa mer om i min blogg? :D

Kram!

Postat av: ellan

Vad söt!

2010-01-31 @ 16:24:56
URL: http://ellinorlindholm.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0