Är det någon som vill göra en header?

Känner du att du har tid att göra en header till mig om jag skickar bilder och en någorlunda bild på hur jag vill ha min header? Det vore väldigt snällt!



Idag är det min underbara TISDAG igen!
Tisdags-basaren med massor av färska frukter!

Jag har redan planerat in mina fruktköp den här gången:
*Jordgubbar
*Körsbär
*Persikor
*Kiwis.

Haha, känns lite konstigt att alla andra längtar till Fredagar hemma i Sverige och en annan längtar efter Tisdagar! Men om ni själva smakat på dessa frukter här så skulle ni förstå vad jag menar :P

Anywhooo.. nu ska jag nog ta mig en promenad bort till Panderosa och kolla vad mina älsklingar gör.
Dagtid händer det nämligen inte så mycket här på Norden så jag får gå ifrån om jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0