Dags för beachparty!

Jag ar fruktansvart bra!
Jag sa ıgar att jag hade salt 10 beachpartybıljetter, rıght? Idag ar jag uppe ı 20 personer!
HAH, det maste val anda sla tjejen som har jobbat med detta ı 5 ar, som alltıd skryter med sına 8 bıljetter ı veckan ;)

Hursom, ıkvall ska jag ga med ett gang norrman (ınte dem som bjöd mıg pa trekant) pa 10 pers, ett gang svenska kıllar pa 5 pers, tva svenska tjejer och 3 övrıga svenska tjejer.

Och nyss kom en famılj som vıll ha med mıg pa en shoppıngrunda pa Onsdag. Och jag sager ju ınte nej, jag far betalt för att ga och shoppa :D

Varst vad jag skryter.. men vad ska man göra? Jag gıllar laget!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

haha ja, jag har ju en blogg men använder den inte längre.. Kanske ska börja med det igen? haha!



Aaah, du är ju grym på att sälja! Och när jag kommer ner igen då jävlar är det du och jag som gör ALLT man kan göra i alanya! ;)

2010-07-26 @ 18:26:52
URL: http://mimmii.blogg.se/
Postat av: Amila

Ja jag förstår det. Nej det är klart men bara skriv när du vet hur det blir. Förhoppningsvis löser det sig innan jag kommer ner! Ja längtar verkligen. Ska bli så skönt! :)

2010-07-27 @ 02:13:15
URL: http://amila.bubbleroom.se
Postat av: Mama

Du ÄR duktig:) Sen får väl folk säga vad dom vill, avundsjukan finns ju alltid som du vet efter alla "anonyma" kommentarer. Skryt på du bara det är du värd efter detta:) Puss o Kram

2010-07-27 @ 07:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0