Gå med i Norden´s fanclub :)

Jag får 5 nya vännerförslag nästan varje dag på det här facebook, och alla är såna som har besökt Norden. Min tanke är hela tiden "varför?" Jag menar.. det är jätteroligt att träffa dessa nya människor och alla som älskar Norden och kommer tillbaka varje dag, men jag kan ju inte påstå att vi är vänner för det?

Så bli inte sura eller arga på mig för att jag inte accepterar vännerförfrågan på facebook.. ni kan gå med i Norden Restaurant´s fanclub på facebook istället där alla kan skriva, prata och lägga ut bilder tillsammans.


Kommentarer
Postat av: Hollie

Jobbigt när folk som man inte känner lägger till en på facebook.

Hur mår du idag då? =)

2010-07-30 @ 13:10:22
URL: http://hollies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0