I en liten håla som heter Oba...

Många har sagt att jag borde åka till Oba (en liten hålan utanför Alanya) för att det är så vackert och mycket att se där. Så jag och Kadir åkte till Oba igår, letade efter centrum i ungefär en timme utan att hitta någonting.
Vi gick till en restaurang och frågade efter centrum och fick veta att vi stog mitt i det.

VA?
Vi drog en lunch och åkte tillbaka till Alanya, fyfåglarna vilken flopp det var!
Jag brydde mig inte ens om att ta några foton, så dåligt var det!

När vi kom tillbaka till Alanya gick vi ner till stranden och chillade resten av dagen innan fotbollen började.




Kommentarer
Postat av: Anna

haha jag menar allvar :P Nja minne vette tusan, glömmer det mesta tycker jag men jag kanske har koll ändå :P Tror det var hos emma skager..

2010-07-12 @ 14:55:43
URL: http://annaalfredeen.blogg.se/
Postat av: Askungen

Vi ska till Alanya den 23 juli, och har varit där en gång för 10 år sedan, men det här blir bara en spontan resa dit med 2 killkompisar.



Har ni tips på några bra krogar förutom James Dean o.s.v? Alanya har några kanske lite typ " private shoow party " typ lite med dans och så ? :P



Norden du jobbar på, vad har ni att erbjuda mellan den 23 juli till 30 juli ?

2010-07-12 @ 15:21:11
URL: http://askungan.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja han har ju det :)



Okej då vet du vart jag menar :) Jo det gör vi nog då! :)

2010-07-13 @ 11:08:58
URL: http://annaalfredeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0